Reklama

Inwazja Rosji na Ukrainę mrozi reklamy. Na Facebooku jest ich mniej o prawie trzy czwarte

Liczba reklam na platformie społecznościowej ostatniego dnia lutego była o 73 proc. mniejsza niż w połowie miesiąca. Spadły też ich ceny – wynika z analizy firmy Sotrender.

Publikacja: 03.03.2022 17:57

Inwazja Rosji na Ukrainę mrozi reklamy. Na Facebooku jest ich mniej o prawie trzy czwarte

Foto: Adobe Stock

ala

Najwięcej aktywnych reklam w ekosystemie Facebooka w lutym można było obserwować w połowie miesiąca. Ale liczba aktywnych reklam zaczęła maleć w pierwszych dniach rosyjskiej inwazji na Ukrainę (od 24 do 26 lutego). Ostatniego dnia miesiąca – 4 dni po ataku - była już o 73 proc. mniejsza w stosunku do najwyższego wyniku lutego.

Z analizy Sotrendera wynika również, że zmalały wydatki na płatne działania reklamowe w ekosystemie Facebooka. Ostatniego dnia lutego stanowiły one jedynie 29 proc. maksymalnych wydatków w lutym.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama