Aktualizacja: 21.07.2016 14:09 Publikacja: 21.07.2016 14:09
Foto: ekonomia.rp.pl
Kilka dni gry na rynku i 100 proc. wzrostu wartości wyceny Nintendo. Pokemon Go okazał się być strzałem w dziesiątkę dla spółki, o której wielokrotnie mówiło się już, że tylko czekać jak zniknie z rynku. Pomimo wielu kasandrycznych przepowiedni Japończycy nadal nie przestają nas zaskakiwać. Czy to stąd wynika fenomen pokemonów? Z zadziwiającej skuteczności Nintendo do wychodzenia z najgorszych sytuacji?
- Trzeba pamiętać, że Nintendo to jest spółka z ponad 120 letnią historią. Ta firma powstała w XIX wieku. Co się tyczy upadków Nintendo, to ja osobiście przeżyłem ich już chyba siedem - tłumaczył Piotr Gnyp, specjalista gier komputerowych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas