Reklama

Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. - Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry - informuje Bloober Team w komunikacie.

Aktualizacja: 29.01.2021 18:37 Publikacja: 29.01.2021 18:34

Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Foto: materiały prasowe

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

Zarząd Bloober Team poinformował także o przedłużeniu przeglądu opcji strategicznych do końca marca 2021 roku. - Na obecnym etapie nie zostały jeszcze podjęte żadne finalne decyzje - zaznaczyła spółka.

W sierpniu zeszłego roku spółka wybrała doradców do obsługi transakcji fuzji lub przejęcia - Juno Capital Partners oraz Trigon Investment Banking. Był to element przeglądu opcji strategicznych. Studio poinformowało, że rozważa różne możliwości rozwoju, w szczególności pozyskanie międzynarodowego partnera strategicznego lub finansowego, albo dokonanie transakcji o innej strukturze.

Na zamknięciu piątkowych notowań akcje Boober Team wyceniane były po 184 zł, co oznacza spadek o 6,6 proc. względem ceny odniesienia z poprzedniej sesji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy wycena spółki wrosła o ponad 120 proc. Aktualnie kapitalizacja spółki wynosi ok. 325 mln zł.

Reklama
Reklama

Bloober Team jest producentem gier komputerowych w segmencie horrorów.

Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama