Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. - Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry - informuje Bloober Team w komunikacie.

Aktualizacja: 29.01.2021 18:37 Publikacja: 29.01.2021 18:34

Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Foto: materiały prasowe

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych