#RZECZoBIZNESIE: Michał Kreczmar: Wideo to najłatwiejszy sposób konsumpcji

Ludzie chcieliby płacić za konkretne kanały lub wręcz za konkretne programy – mówi Michał Kreczmar, dyrektor ds transformacji cyfrowej w PwC, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 24.03.2017 14:50 Publikacja: 24.03.2017 11:16

#RZECZoBIZNESIE: Michał Kreczmar: Wideo to najłatwiejszy sposób konsumpcji

Foto: tv.rp.pl

PwC opublikowało raport dotyczący treści wideo i odbioru ich przez Polaków. Wynika z niego, że Polacy oglądają wideo średnio 4 godz. dziennie.

- Oglądają zarówno treści telewizyjne jak i treści w internecie. Mamy grupę odbiorców, którzy nadal korzystają z telewizji tradycyjnej, ale wyłania się nam duża grupa młodych ludzi, którzy zaczynają w inny sposób konsumować treści wideo – mówił Kreczmar.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama