Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Michał Kreczmar: Wideo to najłatwiejszy sposób konsumpcji

Ludzie chcieliby płacić za konkretne kanały lub wręcz za konkretne programy – mówi Michał Kreczmar, dyrektor ds transformacji cyfrowej w PwC, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 24.03.2017 14:50 Publikacja: 24.03.2017 11:16

#RZECZoBIZNESIE: Michał Kreczmar: Wideo to najłatwiejszy sposób konsumpcji

Foto: tv.rp.pl

PwC opublikowało raport dotyczący treści wideo i odbioru ich przez Polaków. Wynika z niego, że Polacy oglądają wideo średnio 4 godz. dziennie.

- Oglądają zarówno treści telewizyjne jak i treści w internecie. Mamy grupę odbiorców, którzy nadal korzystają z telewizji tradycyjnej, ale wyłania się nam duża grupa młodych ludzi, którzy zaczynają w inny sposób konsumować treści wideo – mówił Kreczmar.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama