Indyjski koncern medialny wchodzi do Polski

Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) otwiera tu oddział i planuje tu start kanału telewizyjnego.

Aktualizacja: 18.04.2017 15:56 Publikacja: 18.04.2017 15:50

Indyjski koncern medialny wchodzi do Polski

Foto: Youtube

Uruchomienie kanału filmowo-rozrywkowego Zee One planowane jest na ten rok – podała firma, ogłaszając, że jej szefem w Polsce został Paweł Kolasa. Firma działa w 171 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Europie, Afryce, Azji, na Bliskim Wschodzie, Australii i Nowej Zelandii. W Europie nadaje swoje kanały m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Francji, Portugalii, Rosji i w Niemczech. - Po starcie Zee One w Niemczech latem ubiegłego roku, chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Środkowej, a Polska to w tym rejonie rynek o największym potencjale –komentuje w komunikacie Amit Goenka, odpowiedzialny za miedzynarodową działalnośc koncernu. Jak podaje firma, w ramówce stacji Zee One znajdą się filmy i seriale, programy lifestylowe inspirowane kulturą Indii, ale polski kanał ma zamieszczać także programy produkowane w Polsce. - Ramówkę stacji, dopasowaną do lokalnego rynku tworzyć będzie polski zespół – podano. Polski szef ZEEL Paweł Kolasa w przeszłości zajmował się m.in. wprowadzaniem na rynek, marketingiem i rozwojem dystrybucji wielu kanałów tematycznych – w spółce Canal + Cyfrowy, a od 2010 roku odpowiadał za sprzedaż kanałów NBC Universal.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem