Reklama

YouTube stawia na Azję

YouTube zamierza w tym roku skupić się na rozwoju swojej działalności w krajach azjatyckich.

Aktualizacja: 26.04.2017 14:08 Publikacja: 26.04.2017 13:52

YouTube stawia na Azję

Foto: Bloomberg

Należący do Google’a serwis YouTube postanowił lepiej wykorzystać możliwości, jakie daje mu gigantyczny i dynamicznie się rozwijający rynek azjatycki. Jak podała spółka, w ubiegłym roku zanotowała znaczący wzrost w tym regionie w każdej mierze, w tym w liczbie materiałów publikowanych przez partnerów i w ilości czasu, jaki spędzili użytkownicy na oglądaniu filmów. Perspektywy wzrostu są wciąż dobre.

- YouTube kładzie wielki nacisk na Azję, agresywnie poszerzając odbiór lokalnych materiałów w regionie, nawet w czasie, kiedy internetowa platforma wideo grozi schyłkowi oglądalności telewizji w USA – powiedział w siedzibie Google’a w Singapurze Robert Kyncl, dyrektor biznesowy serwisu, cytowany przez CNBC.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama