YouTube stawia na Azję

YouTube zamierza w tym roku skupić się na rozwoju swojej działalności w krajach azjatyckich.

Aktualizacja: 26.04.2017 14:08 Publikacja: 26.04.2017 13:52

YouTube stawia na Azję

Foto: Bloomberg

Należący do Google’a serwis YouTube postanowił lepiej wykorzystać możliwości, jakie daje mu gigantyczny i dynamicznie się rozwijający rynek azjatycki. Jak podała spółka, w ubiegłym roku zanotowała znaczący wzrost w tym regionie w każdej mierze, w tym w liczbie materiałów publikowanych przez partnerów i w ilości czasu, jaki spędzili użytkownicy na oglądaniu filmów. Perspektywy wzrostu są wciąż dobre.

- YouTube kładzie wielki nacisk na Azję, agresywnie poszerzając odbiór lokalnych materiałów w regionie, nawet w czasie, kiedy internetowa platforma wideo grozi schyłkowi oglądalności telewizji w USA – powiedział w siedzibie Google’a w Singapurze Robert Kyncl, dyrektor biznesowy serwisu, cytowany przez CNBC.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie