Aktualizacja: 12.09.2017 17:59 Publikacja: 12.09.2017 17:59
Foto: Bloomberg
To oznacza, że wartość strat, jakie powodują w działalności internetowych wydawców adblocki zwiekszyła się - rok wcześniej analogiczne szacunki mówiły jeszcze o niecałym 1,1 mld zł.
Na całym świecie analogiczna wartość zablokowanych odsłon zablokowanych przez adblocki sięgnie według tej firmy w tym roku 42 mld dol. (przy 28 mld dol. rok wcześniej), podczas gdy wartość całego rynku reklamy display szacowana jest na 100 mld dolarów. Jak wynika z raportu OnAudience w Polsce aż 46 proc. wszystkich odsłon stron internetowych jest wykonywanych z komputerów, na których jest zainstalowane oprogramowanie blokujące wyświetlanie reklam w sieci. To w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrost o 8 pkt proc. na drugim miejscu uplasowała się Grecja z wynikiem 44 proc., a na kolejnych: Norwegia (42 proc.), Niemcy (41 proc.) i Dania (40 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas