Google zaostrza walkę z rasizmem

Google podjął już konkretne działania mające na celu uniemożliwienie reklamodawcom pozycjonowania swoich treści na stronach rasistowskich.

Aktualizacja: 18.09.2017 14:13 Publikacja: 18.09.2017 14:00

Google zaostrza walkę z rasizmem

Foto: Pixabay

Na Google spłynęły jakiś czas temu ostre skargi w stosunku do prowadzonej przez firmę polityki pozycjonowania reklam w sieci. A konkretniej, chodzi o to, że w platformie reklamowej, jaką Google udostępnia swoim partnerom, twórcy reklam byli w stanie skierować swój produkt do osób, które jawnie wykazują zachowania rasistowskie i ksenofobiczne. Dochodziło przez to do takich sytuacji, w których dana reklama była wyświetlana koło materiałów zawierających obraźliwe komentarze na temat Żydów, uchodźców czy Murzynów.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję
Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”