Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2017 14:13 Publikacja: 18.09.2017 14:00
Foto: Pixabay
Na Google spłynęły jakiś czas temu ostre skargi w stosunku do prowadzonej przez firmę polityki pozycjonowania reklam w sieci. A konkretniej, chodzi o to, że w platformie reklamowej, jaką Google udostępnia swoim partnerom, twórcy reklam byli w stanie skierować swój produkt do osób, które jawnie wykazują zachowania rasistowskie i ksenofobiczne. Dochodziło przez to do takich sytuacji, w których dana reklama była wyświetlana koło materiałów zawierających obraźliwe komentarze na temat Żydów, uchodźców czy Murzynów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas