Reklama
Reklama

Google zaostrza walkę z rasizmem

Google podjął już konkretne działania mające na celu uniemożliwienie reklamodawcom pozycjonowania swoich treści na stronach rasistowskich.

Aktualizacja: 18.09.2017 14:13 Publikacja: 18.09.2017 14:00

Google zaostrza walkę z rasizmem

Foto: Pixabay

Na Google spłynęły jakiś czas temu ostre skargi w stosunku do prowadzonej przez firmę polityki pozycjonowania reklam w sieci. A konkretniej, chodzi o to, że w platformie reklamowej, jaką Google udostępnia swoim partnerom, twórcy reklam byli w stanie skierować swój produkt do osób, które jawnie wykazują zachowania rasistowskie i ksenofobiczne. Dochodziło przez to do takich sytuacji, w których dana reklama była wyświetlana koło materiałów zawierających obraźliwe komentarze na temat Żydów, uchodźców czy Murzynów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama