Aktualizacja: 18.09.2017 14:13 Publikacja: 18.09.2017 14:00
Foto: Pixabay
Na Google spłynęły jakiś czas temu ostre skargi w stosunku do prowadzonej przez firmę polityki pozycjonowania reklam w sieci. A konkretniej, chodzi o to, że w platformie reklamowej, jaką Google udostępnia swoim partnerom, twórcy reklam byli w stanie skierować swój produkt do osób, które jawnie wykazują zachowania rasistowskie i ksenofobiczne. Dochodziło przez to do takich sytuacji, w których dana reklama była wyświetlana koło materiałów zawierających obraźliwe komentarze na temat Żydów, uchodźców czy Murzynów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas