Reklama

Najlepsze startupy z grantami

Jurorzy programu dla startupów InCredibles wybrali pięć najbardziej obiecujących firm, którym teraz pomogą się rozwinąć. Nie tylko finansowo.

Publikacja: 24.09.2017 21:26

Najlepsze startupy z grantami

Foto: Fotolia

Z ponad 400 firm, które zgłosiły się po wsparcie w programie InCredibles zainicjowanym w tym roku przez Kulczyk Investments, Fundację Startup Poland i Campus Warsaw Google'a, dziesięciu finalistów zawalczyło w piątek o dofinansowanie warte 100 tys. dol. oraz o pomoc doświadczonych mentorów. Po obejrzeniu ich prezentacji jurorzy wybrali pięć zwycięskich.

– Przy wyborze tych pięciu spółek kierowaliśmy się trzema rzeczami: ich potencjałem rynkowym, jakością zespołu zarządzającego oraz tym, czy zasoby, jakimi dysponuje program InCredibles, mogą im pomóc – mówi Rafał Plutecki, szef Campus Warsaw i jeden z jurorów oraz przyszły mentor programu. Oprócz niego w jury zasiadali: Sebastian Kulczyk, prezes Kulczyk Investments i pomysłodawca programu, Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, Piotr Pietrzak, dyrektor ds. technologii w IBM Polska, Mariusz Gralewski, anioł biznesu, założyciel Goldenline.pl, DocPlannera i współzałożyciel funduszu inwestycyjnego Protos VC, i Lawrence Barclay, szef działu venture capital w Kulczyk Investments.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama