Aktualizacja: 01.10.2017 20:31 Publikacja: 01.10.2017 19:09
Pierwszy był operator telekomunikacyjny Play, który na początku tego roku jako pierwszy w Polsce skierował do mniejszości ukraińskiej swoją kampanię reklamową. Z myślą o Ukraińcach uruchomił promocyjną ofertę, a do kampanii wynajął znany ukraiński zespół poprockowy Okean Elzy. Dziś uznaje tę akcję za sukces. – To był strzał w dziesiątkę, jesteśmy bardzo zadowoleni, cele zostały zrealizowane – zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik Play. Nie zdradza jednak, czy firma będzie powtarzała takie akcje.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas