Reklama
Rozwiń
Reklama

Arte chce długofalowo rozwijać serwis VoD w Polsce

Pierwotnie polskojęzyczna platforma VoD francusko-niemieckiego kanału Arte miała działać przez dwa-trzy lata. Po roku działalności Arte zamierza dalej dofinansowywać ten projekt.

Aktualizacja: 24.10.2017 09:18 Publikacja: 24.10.2017 09:12

Arte chce długofalowo rozwijać serwis VoD w Polsce

Foto: Fotorzepa/Magdalena Lemańska

Jak mówi „Rz” Anne Durupty, wiceprezes Arte i dyrektor generalna Arte France, polski serwis VoD tego kanału - Arte po polsku, który ruszył ok. roku temu, ma ponad 50 tys. odtworzeń materiałów wideo miesięcznie i ich liczba stale rośnie. - Spośród programów Arte pokazywanych w bezpłatnej ofercie VoD niektóre podobają się wszystkim, niezależnie od wersji językowej, a inne są szczególnie chętnie oglądane tylko niektórych krajach. W Polsce dużym powodzeniem cieszy się dokument „Jacques Mayol – człowiek-delfin”, nurku bezdechowym oraz seria „Mowy, które zmieniły historię”. Bardzo dobry odbiór miał też koncert Agnes Obel – mówi Durupty.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama