Umowa z nowym udziałowcem Gremi Media została podpisana. Co to znaczy dla firmy?

Podpisana dzisiaj (we wtorek, 15 grudnia - red.) umowa z Pluralis BV jest realizacją naszej strategii. To ważny dzień dla niezależnych mediów w Polsce. Nasz nowy udziałowiec to silny, aktywny na europejskim rynku mediów podmiot, zapewniający dostęp do nowych technologii. Od początku mojej aktywności na polskim rynku mediów, wierzyłem w rewolucję digitalową, jako jedyny kierunek rozwoju tego sektora. Dzisiejsza umowa pozwoli na przyśpieszenie zmian w pożądanym przez naszych klientów kierunku.

Czytaj więcej

Nowy inwestor w Gremi Media. KCI S.A. i Pluralis B.V. podpisały umowę

Jak długo trwał proces pozyskania nowego udziałowca dla Gremi Media?

Proces zaczął się pod koniec marca tego roku. To złożona procedura wymagająca elastyczności po każdej ze stron. Bardzo cenne okazało się wsparcie zespołu Deloitte z Panami Michałem Tokarskim i Kamilem Kucharczykiem oraz Kancelarii z Krakowa Pani Joanny Sarkowicz i Pana Wiesława Olesia. Całością kierował Prezes KCI Pan Piotr Łysek. Ważne było zaangażowanie zarządu Gremi Media z Tomaszem Jażdżyńskm i Jarosławem Machockim.

Czytaj więcej

Nieprzerwany wzrost sprzedaży i wskaźnika EBITDA wydawcy „Rzeczpospolitej”

Co się zmieni w mediach należących do Gremi?

Jestem pewien, że nasi partnerzy i klienci bardzo szybko zauważą nowe formaty i nowe możliwości, jakie otworzy przed nami nowy udziałowiec i współpraca z jego mediami. Zapraszam wszystkich do współpracy z "Rzeczpospolitą", "Parkietem", "Uważam Rze Historia" i naszymi kanałami digitalowymi. Zarząd Gremi Media w tym roku przygotował nasze tytuły do silnej obecności w sferze cyfrowej, m.in. nową stronę www.rp.pl. W nowym roku we współpracy z naszym udziałowcem będziemy aktywnie działać na tym polu. Subskrypcja dostępu online do zasobów wiedzy gromadzonych przez naszych dziennikarzy pozwala czytelnikom być na bieżąco ze wszystkim trendami i nowościami. Wierzę, że w roku 2022 ludzie przedsiębiorczy będą aktywnie współpracować z naszymi tytułami. W czasach zawirowań trwających w wielu obszarach gospodarki niezależne media dostarczające obiektywne informacje pozwalają wypracowywać racjonalne strategie.