Reklama
Rozwiń
Reklama

Streamingowa wojna o polskiego widza

Debiut szwedzkiej platformy Viaplay zmobilizował do działania obecne w polskiej sieci serwisy strumieniujące filmy i seriale. To początek zmian.

Publikacja: 03.08.2021 21:00

Streamingowa wojna o polskiego widza

Foto: Adobe Stock

We wtorek w Polsce oficjalnie ruszyła internetowa platforma sportowo-rozrywkowa Viaplay, należąca do szwedzkiej grupy NENT. Dostęp do niej kosztuje 34 zł miesięcznie.

Anders Jensen, prezes NENT Group nie podał, ilu abonentów chce ona zdobyć w Polsce w tym i w przyszłym roku, natomiast w jego ocenie polski rynek streamingu nie jest w pełni „ogarnięty" przez nikogo.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama