Reklama
Rozwiń
Reklama

Streamingowa wojna o polskiego widza

Debiut szwedzkiej platformy Viaplay zmobilizował do działania obecne w polskiej sieci serwisy strumieniujące filmy i seriale. To początek zmian.

Publikacja: 03.08.2021 21:00

Streamingowa wojna o polskiego widza

Foto: Adobe Stock

We wtorek w Polsce oficjalnie ruszyła internetowa platforma sportowo-rozrywkowa Viaplay, należąca do szwedzkiej grupy NENT. Dostęp do niej kosztuje 34 zł miesięcznie.

Anders Jensen, prezes NENT Group nie podał, ilu abonentów chce ona zdobyć w Polsce w tym i w przyszłym roku, natomiast w jego ocenie polski rynek streamingu nie jest w pełni „ogarnięty" przez nikogo.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama