Reklama

7Levels ma problem z wydawcą w Azji

Krakowski game developer, specjalizujący się w tworzeniu gier na konsole Nintendo, w czwartek będzie gościem na targach Tokyo Game Show.

Aktualizacja: 17.09.2018 12:12 Publikacja: 17.09.2018 12:05

Gra „Castle of Heart”

Gra „Castle of Heart”

Foto: www.castleofheart.com

Dla spółki impreza ta będzie ważna z dwóch powodów. Zaprezentuje tam swój nowy projekt, przede wszystkim jednak ustali wstępne szczegóły z nowym wydawcą dla gry „Castle of Heart” na rynek azjatycki.

7Levels wypowiedział umowę firmie Natsume Atari, która miała być wydawcą tytułu w Azji. - Zależy nam na wydaniu gry w Azji do końca br. Po opóźnieniach ze strony dotychczasowego wydawcy uznaliśmy, że nie gwarantuje on nam dochowania ustalonego terminu i wystarczającego zaangażowania - mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Rodzime studi wypowiedziało umowę i chce negocjować podczas Tokyo Game Show z nowym potencjalnym wydawcą. - Mam nadzieję, że wrócimy z konkretnymi informacjami dotyczącymi wydania „Castle of Heart” w 2018 r. To dla nas kluczowa sprawa - podkreśla Król.

Spółka samodzielnie wprowadziła grę do sprzedaży na rynki w Europie, Australii i w Ameryce (Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk). Natomiast na terenie Azji, która jest dużo trudniejszym i bardziej specyficznym rynkiem, studio potrzebuje współpracy z wydawcą, który będzie odpowiadał za dystrybucję cyfrową.

7Levels zakończyło już pracę nad prototypem kolejnej gry. Powinna ona trafić do sprzedaży w przyszłym roku. To platformowa, przygodowa gra akcji, osadzona w innym niż Castle of Heart klimacie. Tytuł zadebiutuje na Nintendo Switch. – Będziemy pokazywali go za zamkniętymi drzwiami na Tokyo Game Show – zapowiada wiceprezes 7Levels.

Reklama
Reklama

Od momentu wprowadzenia Nintendo Switch na rynek (marzec 2017 r.), japońska konsola sprzedała się w nakładzie ponad 20 mln sztuk na całym świecie, wyprzedzając dotychczasowych liderów (Nintendo Wii oraz Sony PS4) i ustanawiając nowy rekord sprzedaży w pierwszym roku od dnia premiery.

Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama