Ta organizacja skupiająca biznesmenów z małych i średnich firm buduje portal społecznościowy dla przedsiębiorców. To dla nich możliwość poszukiwania partnerów biznesowych, wspierana przez specjalny program oraz telemarketerów.
– Strona wbm.wroc.pl ma się stać forum spotkań, które na razie odbywają się w tradycyjnej formie – mówi pomysłodawca Tomasz Kulesza z Wrocławskiej Izby Gospodarczej.
Na razie strona internetowa jest głównym narzędziem Wroclaw Business Meeting – spotkań biznesu organizowanych jesienią już po raz drugi. Za jej pośrednictwem przedsiębiorcy rejestrują się na targach, a WIG w ten sposób buduje bazę firm. Sama formuła targów również odbiega od tradycyjnych spotkań przedsiębiorców. Za pośrednictwem strony internetowej mogą oni bowiem wcześniej wybrać 15 partnerów do rozmów.
Organizatorzy umawiają ich na spotkania. – W ten sposób wstępne rozeznanie przedsiębiorcy mają załatwione przed przyjazdem do Wrocławia – mówi Patrycja Kiermaszek pracująca przy organizacji Wroclaw Business Meeting. – Daje to większe prawdopodobieństwo zawarcia kontraktu.
Przedsiębiorców, którzy mają kłopoty z doborem kontrahentów, wspierają również telemarketerzy. Tak było np. w ubiegłym roku w przypadku Toshiby. Firma poszukiwała kilku drukarni do wykonania etykiet. – Mogli oddelegować człowieka do tych poszukiwań albo zdać się na nas i zaoszczędzić jego czas – mówi Patrycja Kiermaszek. – Telemarketer znalazł im pięć drukarni, a usługa kosztowała w sumie tyle co rejestracja na targach.