Specjaliści od finansów i bankowości poświęcają zwykle dużo czasu na poszukiwanie kontaktów biznesowych na Facebooku, MySpace czy Twitterze. Choć „ogóle” portale społecznościowe są przydatnym narzędziem do odnawiania starych znajomości czy dzielenia się zdjęciami, trudno pozyskać tam specjalistyczne porady dotyczące zarządzania firmą w czasie kryzysu. Menedżerowie nie mają zresztą czasu na oglądanie zdjęć i zagadywanie znajomych, którzy pracują w tej samej branży. Liczy się szybkie i efektywne pozyskiwanie informacji.

- Kryzys dosięgnął nie tylko rynek kredytowy, ale również zasób, jakim jest czas. Menedżerom zależy przede wszystkim na szybkim pozyskiwaniu istotnych informacji w sieci – mówi Spencer Green, prezes MeettheBoss.

Branża finansowa musi nie tylko zmagać się z recesją, ale także odzyskiwać nadszarpniętą reputację. Menedżerowie poszukują innowacyjnych metod zarządzania w kryzysie, by utrzymać stanowisko pracy oraz by „robić więcej mniejszym nakładem pracy”. Odzyskiwanie zaufania do banków wymaga natomiast pogłębionej dyskusji o przyszłości rynków finansowych.

MeettheBoss, biznesowy portal społecznościowy, powstał w 2008 r., a tym roku udoskonalono wiele jego funkcji. Użytkownicy mogą brać udział wirtualnych wideo-konferencjach, interaktywnych audycjach i dyskusjach tematycznych. Dostają oni najświeższe informacje o pogodzie w miejscu pobytu i działalności znajomych. Mają również możliwość przeczytania artykułów z ich ulubionej gazety i oglądania telewizji dla liderów biznesu, MeettheBossTV. Ponadto mogą odbyć jedną z lekcji biznesu prowadzonych przez prezesów i dyrektorów znanych firm (m.in. Bank of America, Wells Fargo i Citigroup).

[ramka][link=http://www.meettheboss.com/]Zobacz, jak wygląda portal MeettheBoss[/link][/ramka]