Zgodnie z badaniem przeprowadzonym w okresie luty-kwiecień 2010 r. przez MillwardBrown SMG/KRC 72,3 proc. internautów korzysta z sieci codziennie lub prawie codziennie.

Zdecydowana większość bo 93,5 proc. łączy się z siecią w domu, tylko co piąty robi to w miejscu pracy, a 7 proc. w szkole lub na uczelni.

Ciekawe zmiany widać z kolei, jeśli chodzi o wiek internautów - 30 proc. przypada na grupę 15-24 lata, ale już na kolejną - do 39 lat - 38 proc. O 1 pkt. proc. w porównaniu z edycją badania za 2009 r. wzrosła liczba korzystających z Internetu w wieku 40-59 lat i jest ich już 28 proc.

Najpopularniejszą stroną jest ciągle Google - w ciągu miesiąca odwiedziło ją 89,8 proc. badanych. Kolejne jest Allegro ze wskaźnikiem 67,6 proc. oraz Nasza Klasa (z 57,9 proc.).