W sobotę - ostatni dzień festiwalu – polskie agencje zostały nagrodzone dwiema złotymi statuetkami i jedną srebrną. Złote Grand Prix w kategorii reklama telewizyjna dostała agencja Change Integrated za nagrodzone już w czerwcu na festiwalu reklamowym w Cannes spoty reklamowe Skody Superb Kombi. Spot miał podkreślić jej duży bagażnik sterowany elektronicznie.
Samochód był pokazywany jednocześnie na antenie TVP1 i TVP2. W jednym programie miał bagażnik zamknięty i widzowie byli informowani, że przełączając się na drugi kanał, mogą w tej samej chwili zobaczyć bagażnik otwarty. Agencja Change Integrated została też uznana za najlepszą agencję niezależną i najlepszą agencję z regionu Morza Bałtyckiego.
Złoty bęben w kategorii prasa (ale za reklamę outdoorową) dostała też agencja McCann Erickson za kampanię reklamową "Toster" wykonaną dla firmy Polmedica (promowała krem Alpika dla niemowląt). Dwa srebrne bębny z kategorii prasa przywiezie natomiast agencja Saatchi& Saatchi Polska: za reklamę preparatu na katar Otrivin wymyśloną dla Novartisu oraz za reklamę proszku Ariel produkowanego przez Procter&Gamble.
Wcześniej jedną złotą statuetkę i dwie srebrne przyznano agencjom Publicis, Heureka i Ciszewski PR. Publicis Złoty Bęben zdobyła w kategorii design & art directions za kampanię społeczną „Bezpieczne dziecko w sieci” zaprojektowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje. Jej celem było uświadomienie rodzicom zagrożeń, na które narażone są dzieci korzystające z Internetu. Częścią kampanii było rozkładanie w sklepach z odzieżą ulotek z prawdziwymi, dziecięcymi majteczkami, koło których narysowana jest internetowa łapka-kursor. Klienci sklepów trafiali na tę nietypową formę przekazu przeglądając ubrania, a kampania miała zwracać uwagę na problem pedofilii w Internecie.
Srebrny Bęben w kategorii interactive agencja Heureka dostała za wykonaną dla Grupy Danonew kampanię Wielka inwazja Małego Głoda, a Ciszewski PR analogiczną statuetkę przywiezie za kampanię testera wody przeprowadzoną dla Brita Polska.