Reklama

Wyniki ATM Grupy w I kwartale 2011 r.

Producencka firma podała dobre wyniki za I kwartał 2011 roku i przygotowuje się do startu swojej pierwszej telewizji, a może nawet dwóch kanałów

Publikacja: 17.05.2011 13:40

Wyniki ATM Grupy w I kwartale 2011 r.

Foto: Bloomberg

25 lutego ATM Grupa dostała z Krajowej rady Radiofonii i Telewizji koncesje na swoje pierwsze kanały telewizyjne - uniwersalny ATM TV i filmowo-rozrywkowy ATM Rozrywka TV. Drugi z tych kanałów wygrał rozpisany przez KRRiT konkurs na nadawanie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Zdaniem spółki ruszy najwcześniej na początku przyszłego roku.

Pierwszy ma tylko koncesję na nadawanie satelitarne. Czy ATM Grupa uruchomi obie stacje? – Nie ma na razie decyzji w tej sprawe – mówi "Rz" Maciej Grzywaczewski, wiceprezes firmy.

ATM Grupa to największy niezależny polski producent telewizyjny i filmowy, to producent takich seriali i programów, jak m.in.: "Ojciec Mateusz", "Ranczo", "Pitbull", "Ekipa" czy "Bar". Dziś podała wyniki za I kwartał 2011 roku.

Zysk netto producenckiej ATM Grupy wzrósł w I kwartale o 73,7 proc. do 1,5 mln zł, a przychody: o 9,4 proc. do 27,4 mln zł. Zysk operacyjny zwiększył się natomiast z 1,4 mln zł rok wcześniej do 1,9 mln zł w I kw. 2011 roku - podała grupa w raporcie za I kwartał.

- Na wysokość wyników na poziomie operacyjnym i netto ma również wpływ otrzymana od spółki Studio A dywidenda, jednakże nawet po jej wyłączeniu z pozostałych przychodów operacyjnych ATM Grupa odnotowałaby ponad 32 proc. wzrost zysku operacyjnego i zysku netto - podała spółka.

Reklama
Reklama

Jak podaje w komentarzu zarządu, obecna sytuacja na rynku reklamy, od czego zależą i jej wyniki, jest stosunkowo dobra.

 

ATM
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Reklama
Reklama