Jeszcze miesiąc wcześniej Facebook miał 10,73 mln użytkowników. W kwietniu było ich już 10,98 mln. Rodzima Nasza Klasa także walczy jednak o swoją pozycję. Miesiąc wcześniej jej tzw. realnych użytkowników było 12,01 mln, a w kwietniu już 12,33 mln – wynika z najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius.

Święta Wielkanocne nie odciągnęły więc internautów od portali społecznościowych. Lekki spadek zainteresowania widać było jednak po największych portalach ogólnopolskich. Liczba użytkowników Onetu wynosiła 12,34 mln (przy 12,51 mln miesiąc wcześniej), druga w zestawieniu w tej kategorii Wp.pl miała ich 11,01 mln (11,16 mln w marcu), kolejna była Gazeta.pl z liczbą realnych użytkowników na poziomie 8,27 mln (w marcu było to 8,53 mln), a Interia miała użytkowników 7,73 mln ( przy 8,18 mln w marcu).

Liderem zestawienia był Gooogle.pl z 16,57 mln z (16,21 mln miesiąc wcześniej).W rankingu grup witryn prowadziła Grupa Google z 17,34 mln użytkowników (17,04 mln w marcu), druga była Grupa Onet z wynikiem 13,85 mln (14 mln w marcu), a trzecia - Grupa Wirtualna Polska 12,81 mln (przy 12,97 mln miesiąc wcześniej).