Współpracę firm reguluje umowa zawarta na 3 lata, czyli do końca 2014 r. Nie ujawniono jej szczegółów, ale zarówno Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i sponsoringu TP, jak i Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży w Multikinie zapewnili, że kontrakt jest atrakcyjny dla ich firm z biznesowego punktu widzenia.
– Nie ma ryzyka, że projekt ten będzie nieopłacalny – mówił Ciesiołkiewicz. – Nawet jeśli w środy do naszych kin przyjdzie więcej widzów niż do tej pory do Cinema City, ta decyzja będzie dla nas atrakcyjna biznesowo – zapewnił również Spisz. W ten sposób odpowiadał na nasze pytanie, czy Multikino nie obawia się kanibalizacji widowni w inne dni, np. w weekendy, gdy bilety są zwyczajowo droższe.
Za bilet w środę w Multikinie trzeba dziś zapłacić w zależności od lokalizacji około 20 zł (na film 2D) i o kilka złotych więcej na film 3D. – Obecnie nie planujemy podnoszenia cen – powiedział nam Spisz.
Jak podała dziś grupa TP, w ramach akcji Środy z Orange przez 3 lata sprzedało się ponad 3 mln biletów, czyli średnio milion co roku, przy czym projekt obejmował jedynie filmy w tradycyjnej technologii 2D.
Niewykluczone, że nowa odsłona akcji będzie cieszyć się większym powodzeniem, b objęła ona także filmy 3D (jak podał Ciesiołkiewicz, na ich brak narzekało 69 proc. osób badanych przez Orange).