„Środy z Orange" w Multikinie bez limitu kodów

Od stycznia 2012 r. akcja „Środy z Orange" przenosi się z kin operatora multipleksów Cinema City International do Multikina - poinformowali dziś oficjalnie na konferencji prasowej przedstawiciele grupy TP (właściciel sieci Orange) i Multikina (grupa ITI)

Publikacja: 15.12.2011 14:21

„Środy z Orange" w Multikinie bez limitu kodów

Foto: Fotorzepa

Współpracę firm reguluje umowa zawarta na 3 lata, czyli do końca 2014 r. Nie ujawniono jej szczegółów, ale zarówno Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i sponsoringu TP, jak i Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży w Multikinie zapewnili, że kontrakt jest atrakcyjny dla ich firm z biznesowego punktu widzenia.

– Nie ma ryzyka, że projekt ten będzie nieopłacalny – mówił Ciesiołkiewicz. – Nawet jeśli w środy do naszych kin przyjdzie więcej widzów niż do tej pory do Cinema City, ta decyzja będzie dla nas atrakcyjna biznesowo – zapewnił również Spisz. W ten sposób odpowiadał na nasze pytanie, czy Multikino nie obawia się kanibalizacji widowni w inne dni, np. w weekendy, gdy bilety są zwyczajowo droższe.

Za bilet w środę w Multikinie trzeba dziś zapłacić w zależności od lokalizacji około 20 zł (na film 2D) i o kilka złotych więcej na film 3D. – Obecnie nie planujemy podnoszenia cen – powiedział nam Spisz.

Jak podała dziś grupa TP, w ramach akcji Środy z Orange przez 3 lata sprzedało się ponad 3 mln biletów, czyli średnio milion co roku, przy czym projekt obejmował jedynie filmy w tradycyjnej technologii 2D.

Niewykluczone, że nowa odsłona akcji będzie cieszyć się większym powodzeniem, b objęła ona także filmy 3D (jak podał Ciesiołkiewicz, na ich brak narzekało 69 proc. osób badanych przez Orange).

Zlikwidowano też limit kodów, które Orange udostępnia użytkownikom za sms-a, a które uprawniają następnie do obioru dwóch biletów do kina w cenie jednego w kasie. Nowy numer, na który wysłać sms o treści „FILM", aby odebrać kod to 241 – podał dziś operator.

Według Orange, zniesienie limitu ma się przyczynić do ograniczenia wtórnego obrotu kodami.

Sieć kin Multikina jest mniejsza niż Cinema City, ale – jak zapowiedział Spisz – do 2014 r. rozrośnie się o 18 nowych obiektów. – Nasze kina powstaną w 15 miastach, w których do tej pory nie były obecne – zapowiedział Spisz. W I i II kwartale przyszłego roku Multikino ma zostać otwarte w Kielcach i Słupsku, a pod koniec roku w Zgorzelcu. Inne planowane przez operatora lokalizacje to Katowice, Lublin, Olsztyn, czy Jelenia Góra.

Spisz nie podał, ile biletów sprzedały do tej pory kina Multikina w 2011 r. – Liczymy na dobry IV kwartał. Sądzimy, że może być on lepszy niż rok temu m.in. za sprawą „Listów do M.", które w ten weekend przebiją barierę 2 mln widzów – ocenił dyrektor.

- Naszym zdaniem 2012 r. będzie bardzo dobry pod względem repertuaru – powiedział Spisz.

Według niego dla rynku kinowego trudniejszy może być czerwiec, gdy w Polsce rozgrywać będą się mistrzostwa w piłce nożnej Euro 2012.  – Widać, że dystrybutorzy inaczej planują repertuar na ten miesiąc – mówił nam Spisz.

Poinformował też, że Multikino zamierza na rozgrywkach skorzystać. – My będziemy transmitować na żywo w kinach mecze z udziałem Polski oraz wszystkie rozgrywki od ćwierćfinałów w dół – powiedział dyrektor.

Bilety na mecze Euro 2012 w Multikinie będą droższe niż zwykle.

Współpracę firm reguluje umowa zawarta na 3 lata, czyli do końca 2014 r. Nie ujawniono jej szczegółów, ale zarówno Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i sponsoringu TP, jak i Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży w Multikinie zapewnili, że kontrakt jest atrakcyjny dla ich firm z biznesowego punktu widzenia.

– Nie ma ryzyka, że projekt ten będzie nieopłacalny – mówił Ciesiołkiewicz. – Nawet jeśli w środy do naszych kin przyjdzie więcej widzów niż do tej pory do Cinema City, ta decyzja będzie dla nas atrakcyjna biznesowo – zapewnił również Spisz. W ten sposób odpowiadał na nasze pytanie, czy Multikino nie obawia się kanibalizacji widowni w inne dni, np. w weekendy, gdy bilety są zwyczajowo droższe.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie