Jak podaje branżowy newsletter Presserwis, powołując się na „Hamburger Abendblatt", proces wycofywania G+J z Polski ma się niedługo zakończyć, a polskie magazyny wydawane przez G+J miałby przejąć inny wydawca - Hubert Burda Media. Podobno trwały rozmowy na temat powołania joint venture tych dwóch wydawców na polskim rynku.

Komentarza G+J Polska (prezesem firmy jest Magdalena Malicka) nie udało się jednak uzyskać, a Michał Helman, dyrektor wydawniczy Hubert Burda Media w Polsce nie potwierdził takiej informacji, zaznaczając, że nic o takich planach nie wie. G+J Polska wydaje w Polsce 12 magazynów (m.in. „Glamour", „Galę", „Claudię" „National Geographic" czy „Moje gotowanie").

Według szacunków Agory w IV kw. 2012 r. G+J miało 12,5 proc. rynku reklamowego czasopism w Polsce, a przychody spółki spadły rok do roku o 1,9 proc. Na rynku od dawana słychać plotki o możliwym wycofaniu się G+J z Polski. Firma nigdy tego jednak nie potwierdziła. Reklamowy rynek magazynów kurczy się w Polsce od czasu wybuchu kryzysu gospodarczego. W tym roku Agora spodziewa się jego spadku o 13-16 proc.