Tak wynika z najnowszych badań NetTrack przeprowadzanych przez instytut MillwardBrown. Największą grupę polskich użytkowników Internetu stanowią 25-39-latkowie (39 proc.), kolejną: 40-59-latkowie (31 proc.). Osoby mające 60 i więcej lat stanowią 7 proc. wszystkich fanów Internetu. Z badań wynika, że powoli, ale rośnie odsetek dojrzałych osób korzystających z Internetu. W lutym, kiedy MillwardBrown podawał ostatnie wyniki NetTrack z sieci w Polsce korzystało 18,5 mln ludzi, przy czym 40-59-latkowie stanowili 29 proc. tej grupy, a 60-latkowie i osoby starsze: 6 proc.
Najchętniej odwiedzanymi przez Polaków witrynami są wyszukiwarka Google.pl (w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie odwiedziło ją 92,2 proc. internautów), należący do Google portal YouTube (65 proc. wskazań) oraz Allegro (61,6 proc.). Kolejnymi są Onet, Facebook, Wp.pl, Wikipedia, Interia, Nasza Klasa oraz porównywarka cen Ceneo.
Zapytani o to, jaką witrynę internetową znają, internauci najczęściej odpowiadali, że Google (57,6 proc.), Allegro (46,1 proc.) oraz Facebooka (43,7 proc.). A także Onet, Wp.pl, YouTube, Interię, Naszą Klasę, Wikipedię oraz Wrzutę.