Reklama
Rozwiń
Reklama

Google szkodzi polskiemu rynkowi e-porównywarek

Na rynku wyszukiwania najtańszych zakupów robi się ciasno. Firmy szukają nowych usług.

Aktualizacja: 01.12.2014 06:58 Publikacja: 01.12.2014 00:50

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Foto: 123RF

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe. Choć usługa wyszukiwania w sieci produktów najkorzystniejszych cenowo wciąż jest bardzo popularna – korzysta z niej ponad 1/3 internautów – to jednak firmy zarządzające takimi serwisami nie mają powodów do zadowolenia. Badania monitorującej ruch w internecie firmy Gemius pokazują, że rok do roku popyt na tę usługę spadł o prawie 10 proc.

A to nie koniec kłopotów porównywarek. Swoje zrobiła zaostrzająca się konkurencja, m.in. ze strony Google i e-sklepów znanych marek.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama