Google szkodzi polskiemu rynkowi e-porównywarek

Na rynku wyszukiwania najtańszych zakupów robi się ciasno. Firmy szukają nowych usług.

Aktualizacja: 01.12.2014 06:58 Publikacja: 01.12.2014 00:50

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Foto: 123RF

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe. Choć usługa wyszukiwania w sieci produktów najkorzystniejszych cenowo wciąż jest bardzo popularna – korzysta z niej ponad 1/3 internautów – to jednak firmy zarządzające takimi serwisami nie mają powodów do zadowolenia. Badania monitorującej ruch w internecie firmy Gemius pokazują, że rok do roku popyt na tę usługę spadł o prawie 10 proc.

A to nie koniec kłopotów porównywarek. Swoje zrobiła zaostrzająca się konkurencja, m.in. ze strony Google i e-sklepów znanych marek.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie