Google szkodzi polskiemu rynkowi e-porównywarek

Na rynku wyszukiwania najtańszych zakupów robi się ciasno. Firmy szukają nowych usług.

Aktualizacja: 01.12.2014 06:58 Publikacja: 01.12.2014 00:50

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe.

Foto: 123RF

Kończy się boom na internetowe porównywarki cenowe. Choć usługa wyszukiwania w sieci produktów najkorzystniejszych cenowo wciąż jest bardzo popularna – korzysta z niej ponad 1/3 internautów – to jednak firmy zarządzające takimi serwisami nie mają powodów do zadowolenia. Badania monitorującej ruch w internecie firmy Gemius pokazują, że rok do roku popyt na tę usługę spadł o prawie 10 proc.

A to nie koniec kłopotów porównywarek. Swoje zrobiła zaostrzająca się konkurencja, m.in. ze strony Google i e-sklepów znanych marek.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju