Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 05.12.2014 07:59 Publikacja: 05.12.2014 02:54
W tym i przyszłym roku wciąż nie ma szans na dwucyfrowy wzrost wydatków promocyjnych.
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
To, że reklamowe wydatki w internecie w ciągu trzech kwartałów wzrosły tylko o 6,4 proc., było dla branży zimnym prysznicem. Najnowsze prognozy IAB Polska nie zakładają istotnej zmiany tego tempa także w kolejnym roku.
– Mamy dwa scenariusze rozwoju sytuacji na rynku reklamy internetowej w Polsce. Pierwszy, bazowy, zakłada, że w tym roku rynek będzie wart 2,56 mld zł, a w 2015 – 2,76 mld zł. Drugi, dynamiczny, zakłada tegoroczne wydatki na poziomie 2,62 mld zł, a przyszłoroczne na poziomie 2,88 mld zł. Można powiedzieć, że 2015 rok powinien się zamknąć wartością rynku w okolicach 2,8 mld zł – mówił Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań w organizacji IAB Polska zrzeszającej firmy działające w internecie, na czwartkowej konferencji.
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas