Stopklatka TV rusza z hybrydową telewizją

Od środy kanał jest wzbogacony o dodatkowe treści przygotowywane m.in. przez zespół portalu Stopklatka.pl. Hybrydowa telewizja ma już w Polsce ok. miliona użytkowników.

Publikacja: 07.03.2015 06:00

Stopklatka TV rusza z hybrydową telewizją

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak

Nadawca testował tę usługę od grudnia ubiegłego roku. Po włączeniu kanału i uruchomieniu czerwonej kropki na pilocie telewizora obsługującego hybrydową telewizję widzowie mogą korzystać z serwisu z programem telewizyjnym, rekomendacji programowych zespołu portalu Stopklatka.pl, a także zakładki z aktualnościami.

–To multimedialny przegląd aktualności i ciekawostek przygotowywany jest przez redakcję Stopklatka.pl. Treści tu publikowane związane są nie tylko z aktualną ramówką Stopklatki TV. Telewizyjni kinomani mogą śledzić, co dzieje się aktualnie w świecie popkultury: dowiedzą się o nadchodzących premierach i filmach, do których dopiero kompletowana jest obsada, zapoznają z recenzjami tytułów, które już wyświetlane są w kinach, obejrzą najnowsze teasery i zwiastuny, przeczytają plotki z planów i nie zawsze poważne rankingi – podaje firma. Przy okazji debiutu kanału Stopklatka TV na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zarząd Stopklatki zapowiadał też inne dodatkowe usługi powiązane ze stacją, a kierowane do użytkowników tzw. drugich ekranów (tabletów, smartfonów, laptopów itd.).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję