Reklama

E-gazety zmieniają wizerunek prasy

Choć e-wydania stanowią ułamek sprzedaży gazet, ich znaczenie i wpływ na postrzeganie dzienników wciąż rośnie.

Aktualizacja: 15.06.2015 08:42 Publikacja: 14.06.2015 22:05

Choć e-wydania stanowią ułamek sprzedaży gazet, ich znaczenie i wpływ na postrzeganie dzienników wci

Choć e-wydania stanowią ułamek sprzedaży gazet, ich znaczenie i wpływ na postrzeganie dzienników wciąż rośnie.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Między 2015 a 2019 rokiem światowe wpływy z cyfrowych wydań gazet codziennych zwiększą się o prawie 50 proc., do 19,9 mld dol. – wynika z najnowszego raportu o rynku mediów i rozrywki autorstwa PwC. Udział wpływów z cyfrowej aktywności wydawców zwiększy się na świecie w tym czasie z niecałych 9 proc. do 13,6 proc.

– Jednak wpływ cyfrowych kanałów dystrybucji na strategie wydawców jest dużo bardziej znaczący, niż sugerowałyby liczby: zmieniają one definicję prasy z wyłącznie drukowanej gazety na marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy – ocenia Tomasz Kociołek, starszy menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama