Aktualizacja: 17.06.2015 22:00 Publikacja: 17.06.2015 22:00
Z badania przeprowadzonego przez MEC Analytics & Insight na polskich internautach wynika, że 54 proc. dorosłych (powyżej 20. roku życia) lubi, gdy bohaterowie seriali korzystają z markowych produktów.
Foto: Fotorzepa/Sławoir Mielnik
A to dlatego, że pojawiające się nieprzypadkowo na planach seriali produkty znane z codziennego życia traktują jako elementy ich własnej rzeczywistości.
Z badania przeprowadzonego przez MEC Analytics & Insight na polskich internautach wynika, że 54 proc. dorosłych (powyżej 20. roku życia) lubi, gdy bohaterowie seriali korzystają z markowych produktów. Przeciwnego zdania jest 17 proc. z nich. Gros internetowych widzów (70 proc.) jest jednocześnie świadoma, że firmy płacą producentom i nadawcom za to, by w danym odcinku pojawił się właśnie ich produkt z widocznym logo lub inną cechą pozwalającą na jego identyfikację. Tylko 5 proc. widzów nie wiedziała, że tak działa lokowanie marek w telewizji.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas