Reklama
Rozwiń

Mamy blisko 30 tys. subskrybentów płacących za treści w sieci

Dziś już chyba żaden wydawca nie ma wątpliwości, że przychody cyfrowe są ważną sprawą - mówi Marcin Kowalczyk, wiceprezes zarządu E-Kiosk, polskiego lidera sprzedaży e-prasy oraz Head of Digital w Grupie Gremi odpowiedzialny za proces cyfryzacji.

Publikacja: 23.06.2015 22:00

Mamy blisko 30 tys. subskrybentów płacących za treści w sieci

Foto: materiały prasowe

Rz: Cyfrowa prenumerata „Gazety Wyborczej" miała na koniec 2014 r. 55 tys. użytkowników. Ile osób aktualnie płaci za treści na stronie www.rp.pl? Czy te liczby rosną i czy są zgodne z oczekiwaniami?

Marcin Kowalczyk: Aktualnie blisko 30 tysięcy subskrybentów płaci za treści w internecie. To oznacza, że już niemal czterech na dziesięciu płacących za treści „Rzeczpospolitej" płaci za nie w internecie. Ten wynik jest zgodny z oczekiwaniami wydawcy szczególnie ze względu na strukturę tej sprzedaży. Jedna trzecia to e-Prenumeraty, które są cyfrową repliką wydania papierowego, co pokazuje, że „Rzeczpospolitą" wygodnie się czyta na ekranach tabletów i komputerów, tym bardziej że można ją przeczytać dzień wcześniej wieczorem. Po zmianie witryny www rośnie sprzedaż dostępu do treści na www, w tym bardzo popularny dostęp do artykułów z prestiżowego magazynowego wydania „Plus Minus" i do specjalistycznych treści prawnych publikowanych w „Rzeczpospolitej" i serwisach online od ponad dwóch dekad.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji