Mamy blisko 30 tys. subskrybentów płacących za treści w sieci

Dziś już chyba żaden wydawca nie ma wątpliwości, że przychody cyfrowe są ważną sprawą - mówi Marcin Kowalczyk, wiceprezes zarządu E-Kiosk, polskiego lidera sprzedaży e-prasy oraz Head of Digital w Grupie Gremi odpowiedzialny za proces cyfryzacji.

Publikacja: 23.06.2015 22:00

Mamy blisko 30 tys. subskrybentów płacących za treści w sieci

Foto: materiały prasowe

Rz: Cyfrowa prenumerata „Gazety Wyborczej" miała na koniec 2014 r. 55 tys. użytkowników. Ile osób aktualnie płaci za treści na stronie www.rp.pl? Czy te liczby rosną i czy są zgodne z oczekiwaniami?

Marcin Kowalczyk: Aktualnie blisko 30 tysięcy subskrybentów płaci za treści w internecie. To oznacza, że już niemal czterech na dziesięciu płacących za treści „Rzeczpospolitej" płaci za nie w internecie. Ten wynik jest zgodny z oczekiwaniami wydawcy szczególnie ze względu na strukturę tej sprzedaży. Jedna trzecia to e-Prenumeraty, które są cyfrową repliką wydania papierowego, co pokazuje, że „Rzeczpospolitą" wygodnie się czyta na ekranach tabletów i komputerów, tym bardziej że można ją przeczytać dzień wcześniej wieczorem. Po zmianie witryny www rośnie sprzedaż dostępu do treści na www, w tym bardzo popularny dostęp do artykułów z prestiżowego magazynowego wydania „Plus Minus" i do specjalistycznych treści prawnych publikowanych w „Rzeczpospolitej" i serwisach online od ponad dwóch dekad.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku