Aktualizacja: 01.07.2015 22:20 Publikacja: 01.07.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczRynek telewizyjny w I półroczu 2015 r.
Foto: Rzeczpospolita
W I półroczu łączny udział tzw. wielkiej czwórki (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu) w ogólnopolskim rynku oglądalności był już niższy niż 45 proc. Wynosił niecałe 44,2 proc., podczas gdy jeszcze rok temu sięgał 47 proc., a każdy z historycznie najsilniejszych kanałów telewizyjnych odnotował w grupie widzów powyżej 4. roku życia gorsze udziały w widowni niż rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. To nasilający się skutek rosnącej popularności stacji tematycznych, ale także umacniania się pozycji młodszych stacji nadawanych w pakietach bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas