Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2015 22:20 Publikacja: 01.07.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczRynek telewizyjny w I półroczu 2015 r.
Foto: Rzeczpospolita
W I półroczu łączny udział tzw. wielkiej czwórki (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu) w ogólnopolskim rynku oglądalności był już niższy niż 45 proc. Wynosił niecałe 44,2 proc., podczas gdy jeszcze rok temu sięgał 47 proc., a każdy z historycznie najsilniejszych kanałów telewizyjnych odnotował w grupie widzów powyżej 4. roku życia gorsze udziały w widowni niż rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. To nasilający się skutek rosnącej popularności stacji tematycznych, ale także umacniania się pozycji młodszych stacji nadawanych w pakietach bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas