Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora chce ruszyć z telewizją

Mediowa grupa zamknęła II kwartał lepiej niż oczekiwali analitycy i zamierza rozwijać swoją działalność telewizyjną, startując w konkursie na nowe stacje naziemnej telewizji z dwoma projektami.

Publikacja: 14.08.2015 08:51

Siedziba Agory

Siedziba Agory

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier DM Dariusz Majgier

Przychody Agory w II kwartale sięgnęły 292,8 mln zł i były o 8,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. –Grupa odnotowała wzrost większości kategorii przychodów. Największy wpływ na wzrost przychodów Grupy miały wpływy z koprodukcji i dystrybucji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 3,6 proc. i wyniosły 151,5 mln zł – podaje spółka. Wynik operacyjny sięgnął 3,6 mln zł (rok temu wynosił 0), a netto przypadajacy akcjonariuszom jednostki dominującej: 3,8 mln zł (rok temu była strata w wysokości 1 mln zł). - Koszty operacyjne netto grupy zwiększyły się o 6,8 proc. do 289,2 mln zł. Na wzrost ten wpłynęły głównie wyższe koszty amortyzacji oraz usług obcych związane z wkładem koproducenckim w grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – podała Agora.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama