Agora chce ruszyć z telewizją

Mediowa grupa zamknęła II kwartał lepiej niż oczekiwali analitycy i zamierza rozwijać swoją działalność telewizyjną, startując w konkursie na nowe stacje naziemnej telewizji z dwoma projektami.

Publikacja: 14.08.2015 08:51

Siedziba Agory

Siedziba Agory

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier DM Dariusz Majgier

Przychody Agory w II kwartale sięgnęły 292,8 mln zł i były o 8,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. –Grupa odnotowała wzrost większości kategorii przychodów. Największy wpływ na wzrost przychodów Grupy miały wpływy z koprodukcji i dystrybucji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 3,6 proc. i wyniosły 151,5 mln zł – podaje spółka. Wynik operacyjny sięgnął 3,6 mln zł (rok temu wynosił 0), a netto przypadajacy akcjonariuszom jednostki dominującej: 3,8 mln zł (rok temu była strata w wysokości 1 mln zł). - Koszty operacyjne netto grupy zwiększyły się o 6,8 proc. do 289,2 mln zł. Na wzrost ten wpłynęły głównie wyższe koszty amortyzacji oraz usług obcych związane z wkładem koproducenckim w grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – podała Agora.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie