Reklama
Rozwiń

Agora chce ruszyć z telewizją

Mediowa grupa zamknęła II kwartał lepiej niż oczekiwali analitycy i zamierza rozwijać swoją działalność telewizyjną, startując w konkursie na nowe stacje naziemnej telewizji z dwoma projektami.

Publikacja: 14.08.2015 08:51

Siedziba Agory

Siedziba Agory

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier DM Dariusz Majgier

Przychody Agory w II kwartale sięgnęły 292,8 mln zł i były o 8,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. –Grupa odnotowała wzrost większości kategorii przychodów. Największy wpływ na wzrost przychodów Grupy miały wpływy z koprodukcji i dystrybucji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 3,6 proc. i wyniosły 151,5 mln zł – podaje spółka. Wynik operacyjny sięgnął 3,6 mln zł (rok temu wynosił 0), a netto przypadajacy akcjonariuszom jednostki dominującej: 3,8 mln zł (rok temu była strata w wysokości 1 mln zł). - Koszty operacyjne netto grupy zwiększyły się o 6,8 proc. do 289,2 mln zł. Na wzrost ten wpłynęły głównie wyższe koszty amortyzacji oraz usług obcych związane z wkładem koproducenckim w grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – podała Agora.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji