Audiowizualny tort głównie dla Amerykanów

Osiem z dziesięciu firm o najwyższych na świecie wpływach z rynku audiowizualnego to koncerny z USA. Rosną w siłę m.in. dzięki konsolidacjom.

Publikacja: 15.11.2015 21:00

Jak podliczyło Europejskie Obserwatorium Audiowizualne (EAO) w najnowszej wersji swojego corocznego raportu o rynku audiowizualnym, na koniec ubiegłego roku światową czołówkę – dziesięć największych firm pod względem przychodów z rynku audiowizualnego – zdominowały koncerny zarejestrowane w USA.

W Europie rządzą miejscowi giganci

Pozostało 94% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Firmy same narażają się na cyberataki
Media
Konkurencja z big techami powinna być równa
Media
Dziennikarz „Rzeczpospolitej” z nagrodą za najlepsze wiersze dla dzieci
Media
Spółka z grupy kapitałowej Gremi Media przejmuje tytuł „Wieści Rolnicze”
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Media
Zmiany we władzach Telewizji Polsat dokonane