Reklama
Rozwiń
Reklama

Lepsze prognozy dla reklamy

ZenithOptimedia Group podnosi swoje szacunki dla rynku reklamy w Polsce w tym roku. To kolejna firma optymistycznie prognozująca sytuacje na tym rynku.

Aktualizacja: 07.12.2015 17:31 Publikacja: 07.12.2015 17:12

Lepsze prognozy dla reklamy

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Według najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,8 proc., czyli o 4 pkt proc. szybciej niż podawano jeszcze we wrześniu. - W 2016 roku rynek reklamowy urośnie o kolejne 3,2 proc., osiągając na koniec roku wartość 6,94 mld zł netto – podaje ZOG w najnowszym raporcie na temat polskiego rynku reklamy. - Rynek reklamowy będzie nadal rósł, jeśli utrzyma się tempo wzrostu gospodarczego i jeśli nie dojdzie do dużych zmian w mediach publicznych, wpływających na rynek reklamy telewizyjnej – komentuje Monika Bronowska, prezes ZenithOptimedia Group w Polsce.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama