Reklama
Rozwiń

Lepsze prognozy dla reklamy

ZenithOptimedia Group podnosi swoje szacunki dla rynku reklamy w Polsce w tym roku. To kolejna firma optymistycznie prognozująca sytuacje na tym rynku.

Aktualizacja: 07.12.2015 17:31 Publikacja: 07.12.2015 17:12

Lepsze prognozy dla reklamy

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Według najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,8 proc., czyli o 4 pkt proc. szybciej niż podawano jeszcze we wrześniu. - W 2016 roku rynek reklamowy urośnie o kolejne 3,2 proc., osiągając na koniec roku wartość 6,94 mld zł netto – podaje ZOG w najnowszym raporcie na temat polskiego rynku reklamy. - Rynek reklamowy będzie nadal rósł, jeśli utrzyma się tempo wzrostu gospodarczego i jeśli nie dojdzie do dużych zmian w mediach publicznych, wpływających na rynek reklamy telewizyjnej – komentuje Monika Bronowska, prezes ZenithOptimedia Group w Polsce.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji