Aktualizacja: 07.12.2015 21:57 Publikacja: 07.12.2015 21:00
1 zdjęcie
ZobaczWidownie i wpływy jesiennych show telewizyjnych
Foto: Rzeczpospolita
Większość głośnych produkcji przygotowanych przez największe grupy telewizyjne już się w tym sezonie zakończyła, choć na finał czekają jeszcze m.in. widzowie „Masterchefa" w TVN. Nadawcy planują już wiosenne ramówki, a producenci ogłaszają castingi do kolejnych edycji znanych programów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas