Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizje przygotowują wiosenne ramówki

W najbliższy weekend skończą się w największych stacjach główne rozrywkowe show z jesiennej oferty. Ruszają castingi do przyszłorocznych programów.

Aktualizacja: 07.12.2015 21:57 Publikacja: 07.12.2015 21:00

Widownie i wpływy jesiennych show telewizyjnych

Foto: Rzeczpospolita

Większość głośnych produkcji przygotowanych przez największe grupy telewizyjne już się w tym sezonie zakończyła, choć na finał czekają jeszcze m.in. widzowie „Masterchefa" w TVN. Nadawcy planują już wiosenne ramówki, a producenci ogłaszają castingi do kolejnych edycji znanych programów.

Gotowanie i dzieci wciąż w modzie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama