Reklama
Rozwiń
Reklama

Piłka rządzi w sporcie

Reklamodawcy wciąż najchętniej garną się w Polsce do imprez piłkarskich. Do inwestowania w inne dyscypliny sportu na większą skalę firmy dopiero powoli się przekonują.

Aktualizacja: 16.12.2015 22:51 Publikacja: 16.12.2015 21:00

Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski

Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak PN Piotr Nowak

To symptomatyczne, że podium rankingu najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie w kończącym się roku zdominowały osobowości ze świata piłki nożnej.

Firma badawcza Pentagon Research i polski „Forbes" za najbardziej wpływową osobę w branży uznały Roberta Lewandowskiego, piłkarza Bayernu Monachium. Za nim uplasował się Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, były piłkarz i trener piłkarski. Dopiero na trzecim miejscu pojawia się przedstawicielka innej dyscypliny sportu – Agnieszka Radwańska, która z wpływami oszacowanymi na 6 mln dol. jako jedyna Polka mieści się w pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających sportsmenek na świecie. Ranking powstał na podstawie badań wizerunku i rozpoznawalności oraz wskazań ekspertów z kapituły.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama