TVP zainwestuje dziesiątki milionów złotych w regiony

W styczniu TVP Regionalna zmieni się w zbiór 16 anten regionalnych. Reporterzy zostaną wyposażeni w nowoczesny sprzęt ułatwiający realizowanie relacji na żywo. Zmiany będą kosztować ponad 35 mln zł.

Aktualizacja: 17.12.2015 18:53 Publikacja: 17.12.2015 16:55

TVP zainwestuje dziesiątki milionów złotych w regiony

Foto: Bloomberg

W eterze kanał TVP Regionalna, dziś w całym kraju nazywający się tak samo, zmieni się – w zależności od regionu – w TVP3 Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk itd. 2 stycznia. W każdym z 16 regionów program ma być docelowo znacznie bardziej skupiony na materiałach lokalnych niż obecnie, gdy TVP Regionalna znaczną nadaje część programu wspólną dla całego kraju.

– Po zmianach nie będzie to już antena ogólnopolska, tylko 16 anten, które, mam nadzieję, w miarę upływu czasu, będą w coraz większym stopniu wypełniane lokalnymi treściami – zapowiedział Janusz Daszczyński, prezes TVP. Wprowadzenie nazwy TVP3 to powrót do polityki programowej TVP z lat 2002-2007. W Internecie nowe anteny mają swoje witryny już od czwartku – pod adresem www.tvp3.tvp.pl.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie