Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP zainwestuje dziesiątki milionów złotych w regiony

W styczniu TVP Regionalna zmieni się w zbiór 16 anten regionalnych. Reporterzy zostaną wyposażeni w nowoczesny sprzęt ułatwiający realizowanie relacji na żywo. Zmiany będą kosztować ponad 35 mln zł.

Aktualizacja: 17.12.2015 18:53 Publikacja: 17.12.2015 16:55

TVP zainwestuje dziesiątki milionów złotych w regiony

Foto: Bloomberg

W eterze kanał TVP Regionalna, dziś w całym kraju nazywający się tak samo, zmieni się – w zależności od regionu – w TVP3 Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk itd. 2 stycznia. W każdym z 16 regionów program ma być docelowo znacznie bardziej skupiony na materiałach lokalnych niż obecnie, gdy TVP Regionalna znaczną nadaje część programu wspólną dla całego kraju.

– Po zmianach nie będzie to już antena ogólnopolska, tylko 16 anten, które, mam nadzieję, w miarę upływu czasu, będą w coraz większym stopniu wypełniane lokalnymi treściami – zapowiedział Janusz Daszczyński, prezes TVP. Wprowadzenie nazwy TVP3 to powrót do polityki programowej TVP z lat 2002-2007. W Internecie nowe anteny mają swoje witryny już od czwartku – pod adresem www.tvp3.tvp.pl.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama