Aktualizacja: 22.08.2016 21:39 Publikacja: 22.08.2016 20:24
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Średnia widownia relacji z igrzysk w brazylijskim Rio de Janeiro w TVP 1 wyniosła 771,4 tys. osób, w TVP 2 – 883,3 tys., a w TVP Sport 98,9 tys. – podliczyła firma Nielsen Audience Measurement.
Dla porównania igrzyska w Soczi przyciągały do TVP 1 średnio 2,5 mln widzów, a do TVP 2 – 1,54 mln (do TVP Info 482 tys., a do TVP Sport 101 tys.). W przypadku letnich igrzysk w Londynie było to zaś 1,97 mln (w TVP 1) oraz 1,43 mln (w TVP 2). – Zważywszy na różnice w czasie nadawania najciekawszych dla Polaków dyscyplin (m.in. piłka ręczna), nie można wprost porównywać wyników oglądalności ostatnich igrzysk z Londynem czy Soczi, rozgrywanych niemal w tej samej strefie czasowej. W przypadku Rio oglądalności nie sprzyjały też wyniki polskiej reprezentacji, która – w przeciwieństwie do piłkarskiego Euro 2016 – nie zaskoczyła sukcesami – mówi Joanna Nowakowska, menedżer ds. komunikacji i analiz rynku domu mediowego MEC.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas