Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.08.2016 20:20 Publikacja: 28.08.2016 20:04
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Aż 78 proc. amerykańskich wydawców internetowych utrzymuje się dziś równocześnie z reklam i opłat pobieranych od czytelników w ramach subskrypcji – wynika z najnowszego badania zleconego przez portal AOL firmie InsightsNow. – Wśród tych, którzy już wprowadzili subskrypcje (87 proc. wszystkich – red.), 75 proc. planuje rozwijać te rozwiązania w ciągu najbliższych 12 miesięcy – podają autorzy raportu.
Ich zdaniem szybki rozwój modeli subskrypcyjnych i w ogóle poszukiwanie nowych pomysłów na zarabianie w sieci to efekt popularności programów do blokowania reklam w sieci, czyli tzw. ad-blocków.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas