Skandal na japońskim rynku reklamy: Dentsu zawyżała stawki

Japońska sieć reklamowa Dentsu tłumaczy się z nieprawidłowości w rozliczeniach z reklamodawcami.

Aktualizacja: 24.09.2016 19:42 Publikacja: 23.09.2016 17:32

Tokijska siedziba Dentsu

Tokijska siedziba Dentsu

Foto: Bloomberg

Firma musi się wytłumaczyć z zawyżonych stawek zakupu mediów internetowych dla ponad 100 klientów w Japonii, m.in. dla koncernu motoryzacyjnego Toyota.

Dentsu, która obsługuje Toyotę od wielu lat, że "mogło dojść do nieprawidłowościach w rozliczeniach dotyczących transakcji zakupu mediów internetowych na rynku japońskim". Według „The Wall Street Journal" nieprawidłowości mogą dotyczyć transakcji z ostatnich pięciu lat.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie