Aktualizacja: 25.08.2017 12:11 Publikacja: 25.08.2017 11:43
Foto: AFP
Założyciel Facebooka już w ubiegłym roku rozpoczął ścisłą współpracę z największymi wydawcami w celu ułatwienia im udostępnianie swoich treści na portalu społecznościowym, a także ograniczenia ilości fałszywych informacji zalewających sieć. W pierwszej połowie 2016 r. na Facebooku pojawiła się funkcja o nazwie Instant Articles, która umożliwiała wydawcom zamieszczanie artykułów bezpośrednio na stronie. Teraz Facebook idzie o krok dalej i zamierza wprowadzić płatne subskrypcje.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas