Gra będzie dostępna w Europie i USA. Spółka liczy, że światowa popularność nowej konsoli i jej skokowo rosnąca popularność, w połączeniu z atrakcyjnością gry, to solidne fundamenty pod sukces „Robonauts".

- To dynamiczna, zręcznościowa gra platformowa z wysokiej jakości oprawą audiowizualną i wciągającą rozgrywką. Tytuł cieszył się ogromną popularnością już przed premierą m.in. na tegorocznych targach Gamescom w Kolonii - mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.

Gra debiutuje na Nintendo Switch (w ciągu czterech miesięcy od premiery konsola trafiła do ok. 6 mln użytkowników, a szacunki mówią że do końca roku liczba ta urośnie dwukrotnie), którego sprzedaż - wedle prognoz - ma w 2020 r. sięgać 40 milionów sztuk.

- Wydanie gry na Nintendo Switch, pół roku od premiery konsoli, daje dodatkowy potencjał sprzedażowy. Obecnie na konsolę dostępnych jest około 150 tytułów i każda nowa gra jest zauważona, a jeśli przy tym jest atrakcyjna, to jej sukces jest praktycznie przesądzony. Liczymy na to, że „Robonauts" wpisze się w ten trend - zapowiada Pieczykolan, prezes studia, które w ub. r. zadebiutowało na NewConnect.

Cena gry została ustalona na 14,99 euro/do. Na początku będzie oferowana z 10-proc. upustem. 19 września „Robonauts" trafi również na konsolę PlayStation 4.