Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2017 13:19 Publikacja: 18.09.2017 12:32
Foto: materiały prasowe
Kolejne jest na liście internetowych superprodukcji serial „Ucho prezesa", który zna 73 proc. internautów – wynika z badania Multiscreening 2017 IRCenter. Co ciekawe, żaden z popularnych w sieci seriali nie miał więcej niż 50 proc. poprawnych wskazań, jeśli chodzi o to, jaka platforma w sieci go pokazuje. - W przypadku „Gry o tron" jedna na 10 osób (12 proc.) przyporządkowała serial któregoś z konkurencyjnych producentów – najczęściej do Netfliksa (5 proc.). Co piąta osoba nie potrafiła przyporządkować serialu do żadnego producenta (21 proc.) – podaja autorzy badania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas