Aktualizacja: 18.09.2017 13:19 Publikacja: 18.09.2017 12:32
Foto: materiały prasowe
Kolejne jest na liście internetowych superprodukcji serial „Ucho prezesa", który zna 73 proc. internautów – wynika z badania Multiscreening 2017 IRCenter. Co ciekawe, żaden z popularnych w sieci seriali nie miał więcej niż 50 proc. poprawnych wskazań, jeśli chodzi o to, jaka platforma w sieci go pokazuje. - W przypadku „Gry o tron" jedna na 10 osób (12 proc.) przyporządkowała serial któregoś z konkurencyjnych producentów – najczęściej do Netfliksa (5 proc.). Co piąta osoba nie potrafiła przyporządkować serialu do żadnego producenta (21 proc.) – podaja autorzy badania.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas