Reklama
Rozwiń
Reklama

Google wycofuje aplikację YouTube z urządzeń Amazona

Google zapowiedziało wycofanie aplikacji YouTube z dwóch urządzeń Amazona i skrytykowało tę ostatnią firmę za ograniczanie sprzedaży konkurencyjnych produktów - podał Bloomberg. To część zaogniającego się sporu między firmami technologicznymi.

Publikacja: 06.12.2017 21:06

Google wycofuje aplikację YouTube z urządzeń Amazona

Foto: Bloomberg

Google zablokowało dostęp do YouTube'a z oferowanego przez Amazona inteligentnego głośnika z ekranem dotykowym Echo Show. Lider rynku wyszukiwarek zapowiedział również, że od 1 stycznia przestanie udostępniać YouTube użytkownikom Amazon Fire TV.

Firma przyznała w oświadczeniu, że jest to odpowiedź na brak wzajemności i ograniczony dostęp do jej produktów za pośrednictwem giganta sprzedaży internetowej. Za pośrednictwem Amazon.com nie są sprzedawane produkty Google takie jak odtwarzacz wideo Chromecast lub asystent głosowy Google Home. Amazon odmawia też użytkownikom Google Cast dostępu do własnej usługi Prime Video i wycofał ze swojej oferty część produktów Nesta - siostrzanej spółki Google.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama