Hasło kampanii brzmi „Śląskie. Pozytywna energia. Pozytywnie nakręceni polecają”. Promocja regionu, opracowana przez grupę Eskadra, wykorzystuje pięć obrazów przedstawiających pasjonatów sportów ekstremalnych i miłośników aktywnej turystyki. Można zobaczyć rozbawioną grupę na rozpędzonej kolejce górskiej (rollercoaster) w wesołym miasteczku w Chorzowie, zwolenników nordic walking w Beskidach, kajakarkę na spływie pod Częstochową, rowerzystkę – pasjonatkę downhill – pędzącą po zboczach Jury Krakowsko-Częstochowskiej i wędrowców, zafascynowanych szlakiem zabytków techniki. Ludzi w różnym wieku, pełnych energii, którzy aktywnie odkrywają bogactwo turystycznych możliwości regionu.
Promocji towarzyszy internetowy konkurs na najlepszy film amatorski rejestrujący wyczyny miłośników mocnych wrażeń.
Kampania potrwa do 4 maja. Jej koszt wynosi 5 mln zł. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.