Pokazuje je razem z ilustracjami, które częściowo są szkicami do wazonów (ich form i ornamentów), a częściowo rysunkami zainspirowanymi tymi designerskimi obiektami. Tytułowe oko pojawia się na wazonach i w ilustracjach w różnej formie – od abstrakcyjnej kropki po linearne realistyczne oko z rzęsami, brwiami, czarną soczewką. Motyw ten zmienia także barwy - od czerni i błękitu do żywych kolorów.
Artystka mówi „Rzeczpospolitej": - Przemycam ilustrację do formy użytkowej. W tym, że sięgam po ceramikę jest gdzieś pewnie inspiracja Picassem i ceramiką lat 60 . A jednocześnie moje wazony traktuję jako 360 stopniowe ilustracje, którym zyskały trójwymiarowość.
Każdy z 35 szkliwionych białych dużych wazonów jest niepowtarzalny . Te najbardziej wyrafinowane artystka malowała metalami szlachetnymi: platyną i złotem. Ale i te ozdabiane w sposób klasyczny - kobaltem i farbami podszkliwnymi są również oryginalne. Mają rozpoznawalny autorski styl i kreskę, podszyte subtelnym poczuciem humoru.
Malwina Konopacka jest ilustratorką, graficzką i projektantką. Studiowała na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie oraz ilustrację na Universität der Künste w Berlinie. Współpracowała z wydawnictwem Lampa i Iskra Boża oraz magazynami „Elle", „Bluszcz". „Machina", „Podróże", „Gaga", „Architektura", „Dwutygodnik". Projekty przedmiotów użytkowych i obiektów dekoracyjnych pozwoliły jej przełamać ograniczenia dwuwymiarowej płaszczyzny.
Wystawa jej prac odbywa się obecnie w Galerii Pies Czy Suka w Warszawie. To niecodzienne miejsce przy Szpitalnej 8 a, ukryte na tyłach Wedla, które warto poznać. Jego założycielami są Beata i Piotr Konarscy, twórcy m.in. kolorowych Pegazów na Pl. Krasińskich. W wystawienniczych przestrzeniach można zobaczyć różne intrygujące designerskie obiekty, m.in. niezwykły zwierzyniec Konarskich (rzeźby i zwierzopodobne przedmioty użytkowe). Jest tu także miejsce na towarzyskie spotkania przy barze.