Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.08.2019 16:00 Publikacja: 26.08.2019 16:00
Foto: materiały prasowe
Komicy ze Stand-up Polska znaleźli na to sposób: wystarczy wygodnie się rozsiąść i przyjąć apokalipsę z uśmiechem na twarzy. Najnowsza Wielka Trasa Stand-up Polska nosi tytuł Koniec Świata. Materiał będzie oscylował wokół globalnych zagrożeń, zarówno tych znanych, jak i mniej pospolitych. Będzie mowa o kataklizmach, chorobach i wojnie. Największych niebezpieczeństwach dla człowieka, ale też o ludzkiej rasie, jako głównym przyczynku problemów kochanej Matki Ziemi. Widzowie będą mogli sami zinterpretować program, więc zadecydują czy potraktują to jako przestrogę? Radę? A może komikom uda się "ekologicznie" widownią wstrząsnąć? Według doniesień ludzkość wykorzystała już roczny zasób surowców naturalnych przewidzianych na 2019. Dlatego według załogi trasy Końca Świata nie ma dla planety ratunku, więc pozostaje tylko wygodnie się rozsiąść i głośno śmiać.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dzisiejsze przychody organizacji zbiorowego zarządzania w Polsce z tytułu opłaty reprograficznej są najniższe w...
Jesteś dziennikarzem, który pisze o sprawach ważnych dla lokalnych mieszkańców? Umiesz uchwycić piękno Mazowsza...
Daniel Muzyczuk, nowo powołany dyrektor Muzeum Sztuki w Łodzi przedstawia swoje plany i nową odsłonę kolekcji st...
15 lipca 2025 ruszyła kolejna edycja konkursu Dobry Wzór 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs wzorniczy w Pol...
„Bill Viola. Wizje czasu” to największa dotąd prezentacja twórczości słynnego amerykańskiego artysty w Polsce. W...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas