Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.03.2018 16:06 Publikacja: 05.03.2018 15:01
Foto: Fotorzepa/ Ryszard Waniek
Najbardziej opiniotwórczym medium według IMM był w styczniu TVN - w dużej mierze dzięki reportażowi o neonazistach w Polsce oraz informacjach o planach rekonstrukcji rządu. Na drugim miejscu znalazło się radio RMF FM, a na trzecim TVN24. "Rzeczpospolita" była najczęściej cytowanym medium z tytułów prasowych.
graf. Instytut Monitorowania Mediów
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Radna Ochoty Ula Kałłaur, ostro skrytykowała apel znanych postaci, takich jak Maryla Rodowicz czy Robert Lewando...
Po latach zawirowań, opóźnień i publicznej krytyki, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie otworzyło nową siedzib...
W ostatnich miesiącach nie sposób nie natknąć się na wzmianki o Labubu. Trend trwa w Polsce w najlepsze i swoim...
Radni Koalicji Obywatelskiej w dzielnicach otrzymali przykaz głosowania przeciwko projektom uchwał wprowadzający...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas