Organizacje branżowe piszą do Kurskiego w sprawie badań telemetrycznych

Do prezesa TVP Jacka Kurskiego trafił list otwarty podpisany przez członków organizacji branżowych zrzeszających polskie i międzynarodowe agencje mediowe. Autorzy listu stają w obronie badań prowadzonych przez AGB Nielsen.

Aktualizacja: 10.05.2016 14:38 Publikacja: 10.05.2016 14:09

Jacek Kurski

Jacek Kurski

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Telewizja Polska oskarżyła instytut Nielsen Audience Measurement. Władze stacji oczekiwały od instytutu informacji na temat kodów pocztowych osób, które brały udziały w panelu telemetrycznym.

- Dane te, respektując wymóg ochrony danych osobowych, w łatwy i czytelny sposób potwierdziłyby geograficzną reprezentatywność doboru grupy badanych telewidzów - podano w oświadczeniu, które zostało odczytane na zakończenie "Wiadomości" w TVP1.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo