Reklama
Rozwiń
Reklama

Prezes PAP: Zarząd w ogóle nie zajmował się sprawą nagrody

Polska Agencja Prasowa dementuje informacje o rezygnacji z przyznawania nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. - Zarząd PAP w ogóle nie zajmował się tą sprawą - mówi "Rzeczpospolitej" prezes Agencji Artur Dmochowski

Aktualizacja: 16.09.2016 12:29 Publikacja: 16.09.2016 07:24

Prezes PAP: Zarząd w ogóle nie zajmował się sprawą nagrody

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Informację o zlikwidowaniu nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego podała dziś TVN24.

TVN24 twierdziła, że PAP odmówił podania przyczyn tej decyzji i cytowała wdowę po dziennikarzu, Alicję Kapuścińską, która miała się dowiedzieć ze nieoficjalnych źródeł, że Artur Dmochowski, szef PAP od 9 maja 2016, miał się wyrazić, iż "nagrody robić nie będziemy, bo Kapuściński był komuchem".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Kraj
Uniwersytet Warszawski inwestuje w nowoczesny wydział. Na budowie odkopano stary tunel metra i pistolety z Powstania
Kraj
„Rzecz w tym”: KSeF na celowniku służb – czy e-faktury ujawnią tajemnice polskiej gospodarki?
Warszawa
Najgorsza punktualność pociągów w Polsce jest latem. Warszawa Centralna z wynikiem poniżej 85 proc.
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Kraj
Kontrola CBA w sprawie konkursu na onkologię. Złodziejstwa nie było, ale naruszono regulamin
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama