Aktualizacja: 24.04.2015 13:17 Publikacja: 24.04.2015 00:01
Andrzej Duda z żoną
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Ostatnie dwa tygodnie, które zostały do pierwszej tury wyborów prezydenckich, mają przypominać lutowy start kampanii Andrzeja Dudy – przekonują sztabowcy. „Rzeczpospolita" jako pierwsza zapoznała się z reklamą, która w piątek zostanie zaprezentowana dziennikarzom, a potem ma być emitowana z dużą intensywnością w głównych stacjach telewizyjnych.
To spot biograficzny kandydata. Stylistyką nawiązuje do pierwszego klipu „Przyszłość ma na imię Polska", w którym ilustracją do fragmentu przemówienia Dudy z konwencji były zdjęcia zwykłych ludzi. Ta produkcja również jest utrzymana w duchu amerykańskich kampanii. Duda ściska dłonie uśmiechniętych sympatyków, w koszuli z podwiniętymi rękawami odwiedza ich w pracy.
Czy rynek pracy dla absolwentów psychologii jest dziś obiecujący? Zdecydowanie tak i warto mieć tego świadomość,...
Prokuratura we Wrocławiu wszczęła śledztwo dotyczące nieprawidłowości finansowych w Centrum im. Willy’ego Brandt...
W narracji rosyjskiej zmienił się język opisu zwycięstwa w II wojnie światowej: z oddania hołdu poległym i uczcz...
Kilkadziesiąt najważniejszych europejskich think tanków spotka się w Warszawie i Toruniu, aby rozmawiać o przysz...
W trakcie ekshumacji prowadzonej w Puźnikach w Ukrainie naukowcy wydobyli szczątki co najmniej 42 osób – podało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas